1.1 C
fredag, april 19, 2024

WWE2k22 – anmeldelse

Et av høydepunktene for i år er spillet for de som er glad i wrestling, wwe2k20 var en gedigen skuffelse med bugs alle veier og gørr kjedelig gameplay. Iår har de virkelig tatt i skikkelig og spillet er tilbake i riktig retning

Navn: WWE2k22
Visual Concepts
2k Games
08.03.2022
Tilgjengelig på: PlayStation 4, Xbox Series X og Series S, Xbox One, PlayStation 5, Microsoft Windows
Omtalt på: Playstation 5
Fått via: Vi har fått en kode av dette spillet fra utgiver eller PR selskap for å kunne skrive en anmeldelse.

Wrestling-serien kommer tilbake fra hånden til Visual Concepts, og viser at denne midlertidige pausen har blitt utnyttet på en flott måte. Vi husker alle tragedien i 2K20. Dette hører fortiden til. Utviklingsteamet har hatt tid til å «redefinere franchisen fra grunnen av», satse på en ny grafikkmotor, fornyet spilling og bedre grafikk.

WWE 2K22 opprettholder pilarene som fikk sagaen til å skinne, men legger til en rekke endringer som fullstendig endrer rytmen i kampene, noe som gjør det morsomt for alle som er nysgjerrige på bryting fra første minutt. The Showcase kan man ikke gå glipp av, med Rey Misterio i hovedrollen og hvor vi skal gjenoppleve flere av de mest fremragende kampene til den amerikanske brytelegenden.

Alle som følger denne franchisen med åpne håndslag, umulige lockups og kroppsolje vil legge merke til at spillingen har blitt forenklet. Og det skal takkes, det er ingen tvil om at det var en av de viktigste ventende oppgavene som Visual Concepts stod overfor. Alt er kjent, men det bringer nok nyheter til å gjøre det unikt. Vi sier farvel til den glade utmattelsesstangen som gjorde sluttfasen av kampene kjedelige.

Moroa er ikke lenger konsentrert i starten av kampen, hvor vi er på toppen av Vitality. Nå er det en rask, smidig og enkel rytme. Hovednyheten ligger i tellerne, som nå er uendelige, og som utføres ved å lage et forsvar på riktig tidspunkt. Vi har fortsatt spørsmål om hvordan dette vil fungere i det lange løp og kan mangle en reverseringsbegrensning i kamper.

Den fortsetter å trekke gamle problemer som har blitt uthevet utgivelse etter utgivelse; selv om det ikke er så forverret i noen av tilfellene. Den første er den sparsomme intelligensen som vises av de allierte i kamp, ​​usammenhengende og uforklarlig i mange tilfeller. De slipper unna all logikk. En annen sviende defekt er kaoset som genereres i massekamp, ​​hvor fokus på motstanderen for å gi ham sin del av smellene kan bli frustrerende og mange av våre angrep vil bli blåst bort ved mer enn én anledning.

I den visuelle delen ser man svært bemerkelsesverdige forbedringer, som i modelleringen av hele rostern og spesielt de kvinnelige mesterne. Det nye kameraperspektivet gjør kampene morsommere uten å miste noen detaljer som ansiktsuttrykkene dine. Er det rom for forbedring? Selvfølgelig, men dette er veien å gå.

Veien er klar: en håpefull gjenoppblomstring
Moroa er ikke bare på lerretet. En av de mest fremragende nyhetene i denne utgaven av 2K22 finnes i MyGM. WWE merkevaredirektør Stephanie McMahon introduserer selv spillingen i introduksjonen. Hva består den av?

Jobben hans/hennes er å signere utøvere, promotere dem, møte dem, leie lokaler eller stater, leie inn teknikere, annonsere og, viktigst av alt, holde publikum fornøyde og slå vår konkurrent. Kort sagt, all logistikken til selskapet. Før vi går inn på kontoret for å sluke herligheten, må vi velge en gm, blant dem er Adam Pearce, Sonya Deville, William Regal, Stephanie McMahon eller hans eldre bror Shane. Hver av dem vil gi oss en bonus for sesongen, for eksempel å tjene mer penger på billettsalg eller øke moralen i hele vaktlisten.

Du må også velge programmet du vil jobbe med: Smackdown, Raw, NXT eller NXT UK. Hver franchise også gir et unikt kraftbrev som kommer deg til gode sammenlignet med konkurrentene. Du må også vite hvem du skal signere, for hemmeligheten bak suksess er hvordan de utfyller hverandre, enten som et lag eller for å møte dem og skape en rivalisering. Kjemi er viktig, den ideelle vaktlisten er en balansert blanding av menn og kvinner, av ulike kvaliteter og klasser.

Selv om det på papiret kan virke som en komplisert oppgave, er sannheten at systemet er veldig forenklet og det er ikke dypt i det hele tatt. Denne spillmodusen har et stort potensial og er halvveis der, den kan tilby mye mer. Som varigheten: når sesongen er over, er den over. Starte på nytt. Og det inviterer ikke mye til det, siden reaksjonene til fighterne eller konkurrentene er repeterende og vi vil ikke finne overdrevne grunner til å starte et nytt spill igjen.

En annen av spillmodusene er i MyFaction. Den som kommer fra FIFA vil allerede lukte det som lager mat her. Et slags Ultimate Team laget av 2K, hvor du kan samle, forbedre fraksjonen din med kort og boostere, pakker, gå. Det er ikke å nekte for at det er vanedannende og at tiden vil vise hvordan det fungerer med gratis innhold sammenlignet med betalt innhold.

Spillet er for meg et håp om at vi har mange flere år med godt wrestling spill og her leverer mange timers moro også online.
Om du er wrestling fan, så er dette spillet for deg!

WWE2k22
  • Historie 8
    8/10
  • Grafikk 10
    10/10
  • Gameplay 8
    8/10
  • Kontrollere 6
    6/10
  • Musikk/Lydspor 10
    10/10
    8/10

WWE2K22 har satt amerikansk bryting tilbake på plass, og det er en absolutt glede. Er det ting å forbedre eller endre? Det er ingen tvil, men dette er veien å gå. Rey Mysterio, både for å være den ubestridte hovedpersonen på forsidene hans og hans Showcase, er en suksess fra 2Ks side. Det fornyede og strømlinjeformede kampsystemet, sammen med fjerning av utholdenhet, gir fart gjennom hele spillet. Når du først forstår det, blir mekanikken veldig verdsatt når du spiller, og du liker det. MyGM, modusen likte jeg best.

8.33/10
8.33/10

• My GM
  • My Faction
  • Bedre grafikk
  • 2k Showcase med Mysterio
  • Et postivt løft fra 2k20

• For kort My GM
  • Litt rotete kontrollere, med helt nytt knappesystem
  • Håper på enda mer voice bruk i form av karriere modus

Et av høydepunktene for i år er spillet for de som er glad i wrestling, wwe2k20 var en gedigen skuffelse med bugs alle veier og gørr kjedelig gameplay. Iår har de virkelig tatt i skikkelig og spillet er tilbake i riktig retning Navn: WWE2k22Utvikler: Visual ConceptsUtgiver: 2k...WWE2k22 - anmeldelse
0